پیام مشترک امام جمعه،فرماندار و فرمانده سپاه مهریز

 به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه و هموطنان بلوچ  

یزدفردا "فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه مهریز در پیامی مشترک شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و مردم سيستان و بلوچستان در حادثه تروريستي روز گذشته را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار يزدفردا در مهريز، در اين پيام آمده است: با تاسف و اندوه فراوان اطلاع یافتیم که دست جنايتكار دشمنان اسلام و زخم خوردگان از وحدت پر بركت ايران اسلامي بار ديگر از آستين منافقين كوردل بيرون آمد و جنايات ديگري در سرزمين سیستان عزيز رقم زد.

عروج خونين اسوه‌های اخلاص و ايثار، مردهای صحنه‌هاي خون و قيام و افتخار آفرين عرضه‌هاي دفاع مقدس و در راس این مردان سردار نورعلی شوشتری جانشین فرماندهی نیروزی زمینی تبريك و تسليت باد.

به يقين اين تحركات مذبوحانه نه تنها در عزم و اراده راسخ ملت متحد ايران براي پيشرفت و عدالت و نيل به احكام عاليه اسلام خللي وارد نخواهد كرد بلكه باروري و تنومندي درخت انقلاب اسلامي را شتاب خواهد بخشيد، دشمنان اسلام بدانند هر گاه پرچمی از دست
تواناي سرداري بيفتد، سردار ديگري آن را برداشته و به ميدان می‌آيد و با قدرت بيشتر در حفظ پرچم کشور ایران یه کوشش برخیزد، دشمنان انقلاب بدانند و مردم شريف و غيور ایران مطمئن باشند كه دستان پر توان فرزندان اين سرزمين در اسرع وقت عوامل اين جنايات فجيع را شناسايي و معرفي خواهند نمود.

خط سرخ شهادت، خط آل محمد(ص) و علي(ع) است و اين افتخار از خاندان نبوت و ولايت به ذريه طيبه آن بزرگواران و به پيروان خط آنان به ارث رسيده است.

ضمن تبريك و تسليت به فرماندهي معظم كل قوا، فرماندهي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، خانواده و همكاران اين شهيدان گرانقدر، به ملت عزيز و خصوصا مردم شريف استان سيستان و بلوچستان اطمينان مي‌دهیم كه جنايتكاران پاسخ اين اعمال ضد مردمي خود را به زودي دريافت خواهند كرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا